Kategorie

    Produkty

      ZMĚNY V OBJEDNÁVCE 

      Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru. U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.

      ZMĚNA OBJEDNANÉHO DRUHU ZBOŽÍ 

      V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden druh výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:

      ZMĚNA PLATBY

      Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.

      ZMĚNA V ČASE A ZPŮSOBU DOPRAVY

      Změnit typ dopravy bohužel nelze.

      Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout s dopravcem, který Vás bude kontaktovat v den doručování. 

      KONTAKTUJTE NÁS 

      Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.
       

      ZÁKAZNICKÝ SERVIS 

      Vaše objednávky rádi přijmeme i telefonicky na čísle +420 725 606 715
      Provozní doba zákaznické linky je Po - Pá: 9:00 – 17:00