REKLAMACE
 

Reklamace vadného zboží, reklamační řád (viz. obchodní podmínky)


JAK POSTUPOVAT

Kontaktujte naše reklamační oddělení viz. víže  a popište váš problém. Poskytneme vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

  1. Kontaktujte nás pomocí reklamační formuláře, který naleznete níže
  2. Přineste zboží osobně do naší provozovny nebo jej pošlete poštou nebo přepravní společností na adresu:


medHaus.cz – reklamační oddělení
REZIDENCE WALTROVKA
Kačírkova 964/1, Walterovo náměstí
158 00 Praha 5
telefon: ‎+420 226 202 268
e-mail: medpack@medpack-group.cz


 

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.


Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost. PPL : oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 331 500 nebo e-mailové adrese info@ppl.cz.

Zápis o poškození zásilky ke stažení zde: Zápis o poškození zasilky.pdf

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím kontaktujte nás na našem emailu medhaus@medhus.cz.

Pro ostatní reklamace či dotazy k reklamacím použijte prosím také reklamačních formulářů

Ke stažení zde: Reklamační formulář pdf